بزرگترین مرکز خدمات پس از فروش و تعمیر دوربین و لنز کانن در ایران و خاورمیانه

|

بازگشت به صفحه نخست
پرینتر کانن Canon Selphy CP800

پرینتر کانن SELPHY CP800 یک دستگاه چاپ عکس بسیار کوچک و کم حجم است که به شما امکان می دهد تا عکس های سلفی و یا عکس های حرفه ای خود را با کیفیت بسیار بالا ؛ به صورت شخصی و بدون نیاز به لابراتوار های بزرگ چاپ عکس ؛ به چاپ برسانید .

چاپ عکس رنگی و یا حتی انجام چاپ به صورت سیاه و سفید با استفاده از این دستگاه امکان پذیر می باشد. این دستگاه دارای یک بدنه بسیار مقاوم است و به طور خاص در برابر نفوذ آب و رطوبت ؛ مقاومت بسیار بالایی را از خود نشان می دهد .

دستگاه پرینتر کانن SELPHY CP800 به یک صفحه نمایش ال سی دی 5/2 اینچی مجهز است که دارای قابلیت بازشونده به سمت بالا بوده و پیش نمایشی از تصاویر مورد استفاده برای چاپ را در اختیار کاربر قرار می دهد .

همچنین این دستگاه دارای قابلیت بهنیه سازی تصویر به صورت خودکار است و بااستفاده از این امکان ؛ قادر به تشخیص چهره ؛ اصلاح نور در پس زمینه ؛ و کاهش نویز موجود در عکس می باشد . همچنین قابلیت کاهش قرمزی چشم سوژه با استفاده از این پرینتر ؛ به شما امکان می دهد تا قرمز شدن چشم سوژه ها در اثر تابش نور فلاش دوربین را تا حد زیادی اصلاح نمایید .

ویژگی های دستگاه پرینتر SELPHY CP800 از کمپانی کانن به طور مختصر عبارتند از :
نوع پرینتر : کامپکت
نوع فناوری رنگ : Dye-sublimation
بالاترین رزولوشن رنگ : 300 x 300 dpi
سرعت چاپ عکس : 47 ثانیه
نوع صفحه نمایش : ال سی دی رنگی
وزن دستگاه : 2.00 lb
ابعاد بدنه دستگاه : (119 x 170 x 58 mm)

نمایندگی تعمیرات کانن , تعمیر و خدمات پس از فروش انواع پرینتر های سلفی ساخت کانن را انجام می دهد .

در صورت بروز هر گونه نقص در فرایند چاپ عکس و یا عدم عملکرد دستگاه پرینتر سلفی ؛ به واحد تعمیرات پرینتر های سلفی کانن ؛ در این نمایندگی مراجعه نمایید .
 

تعمیرات پرینتر کانن
تعمیرات پرینتر کانن